Η Ελεονώρα κράτησε την υπόσχεσή της!
Δήλωσε χτες στον αέρα οτι θα βγει με μαγιό στην εκπομπή. Το πε και το΄κανε λοιπόν η Ελεονώρα Μελέτη!
Η παρουσιάστρια βγήκε στον αέρα της εκπομπής της φορώντας ένα κόκκινο μπικίνι, το οποίο συνόδευσε με ένα τζιν κοντό σορτσάκι!
Δειτε το βίντεο:
athensbars.gr
